Критерії оцінки роботи

1. Відповідність темі – 0-5
0 – зміст статті фрагментарний, підібраний випадковим образом; 
2 – в основному група відповіла на питання проекту, але упущені важливі моменти; 
3 – тема розкрита неповністю, але знайдені цікаві факти;
4 – зміст статті структурований, тема проекту розкрита повністю;
5 – тема розкрита всебічно, наведені цікаві приклади та факти. 

2. Способи вирішення поставленої задачі – 0-5
0 – стаття містить грубі хімічні помилки;
1 – використано матеріал тільки з одного джерела;
3 – використано декілька джерел інформації, є додатковий цікавий матеріал;
5 – використано декілька надійних джерел інформації, міститься додаткова цікава інформація, є особисті коментарі, матеріал подано оригінально.

3. Оформлення роботи - 0-5
+1 – витримано єдиний стиль оформлення, текст відформатовано; 
+1 – вказано назву та авторство роботи; 
+1 – вказано 
джерела інформації;
+1 – витримано умову – 5-10 друкованих аркушів;
+1 – автори проявили оригінальність в оформленні.   

4. Зміст відповіді - 0-5
+1 – немає порушення логіки в представленні інформації;
+1 – інформація надана в узагальненому вигляді, знайдені закономірності; 
+1 – наведені конкретні приклади; 
+1 - незнайомі терміни відсутні або пояснюються; 
+1 – містяться висновки.

5. Володіння письмовою мовою - 0-5
0 – текст вставлено без обробки, читається важко, містить надлишкову та незрозумілу для однокласників інформацію; 
2 – текст оброблений, але погано структурований або нецікавий для однокласників;
4 - текст оброблений, структурований, але є граматичні та орфографічні помилки;
5 - текст стислий, емоційно забарвлений, добре структурований, добавлені особисті судження, немає граматичних, пунктуаційних та орфографічних помилок.

6. Візуалізація інформації - 0-4
+1 – виділені заголовки, терміни, важливі факти;
+1 – є ілюстрації, які відповідають темі і допомагають розумінню тексту;
+1 – доречно використана хімічна символіка (формули, хімічні рівняння);
+1 – є особисті фото, які відповідають темі.

7. Відео до проекту – 0-7 
+1 – накладено музику та підписи відповідно теми проекту;
+1 – накладено авторський текст;
+1 – є логічна послідовність у авторському тексті;
+1 – ілюстрації, відеофрагменти, підписи відповідають темі проекту;
+1 – ілюстрації, відеофрагменти, підписи відповідають авторському тексту;
+1 -  відео зроблено за участю представників команди;
+1 – використані оригінальні ідеї.

8. Тренувальні вправи – 0-5
0 – завдання групою не розроблені;
1 – завдання не відповідають змісту роботи іншої команди;
2 – питання та відповіді підібрані не вдало: питання незрозумілі, відповіді неоднозначні;
3 – завдання однотипні за формою та змістом;
4 – завдання відповідають темі і стосуються різних аспектів;
5 – завдання оригінальні, в оформленні задіяні малюнки, відео.

9. Організація співробітництва - 0-5
1 – всю роботу робив один учень (або його батьки);
2 – не всі члени групи брали участь в роботі;
3 – брали участь всі, але робота була розподілена нерівномірно;
4 – всі брали активну участь, кожен робив свою частину роботи;
5 – група працювала злагоджено, допомагаючи один одному.

10. Додатково – 0-4
+1 – робота здана в означені терміни, без запізнення;
+1 – не знадобилася допомога вчителя інформатики;
+1 – не знадобилася допомога вчителя хімії;
+1 – зроблено фотозвіт. 

Усього – 50 балів

Комментариев нет:

Отправить комментарий