1. Відповідність темі – 0-5
0 – зміст статті фрагментарний, підібраний випадковим образом;
2 – в основному група відповіла на питання проекту, але упущені важливі моменти;
3 – тема розкрита неповністю, але знайдені цікаві факти;
4 – зміст статті структурований, тема проекту розкрита повністю;
5 – тема розкрита всебічно, наведені цікаві приклади та факти.
2. Способи вирішення поставленої задачі – 0-5
0 – стаття містить грубі хімічні помилки;
1 – використано матеріал тільки з одного джерела;
3 – використано декілька джерел інформації, є додатковий цікавий матеріал;
5 – використано декілька надійних джерел інформації, міститься додаткова цікава інформація, є особисті коментарі, матеріал подано оригінально.
3. Оформлення роботи - 0-5
+1 – витримано єдиний стиль оформлення, текст відформатовано;
+1 – вказано назву та авторство роботи;
+1 – вказано джерела інформації;
+1 – витримано умову – 5-10 друкованих аркушів;
0 – зміст статті фрагментарний, підібраний випадковим образом;
2 – в основному група відповіла на питання проекту, але упущені важливі моменти;
3 – тема розкрита неповністю, але знайдені цікаві факти;
4 – зміст статті структурований, тема проекту розкрита повністю;
5 – тема розкрита всебічно, наведені цікаві приклади та факти.
2. Способи вирішення поставленої задачі – 0-5
0 – стаття містить грубі хімічні помилки;
1 – використано матеріал тільки з одного джерела;
3 – використано декілька джерел інформації, є додатковий цікавий матеріал;
5 – використано декілька надійних джерел інформації, міститься додаткова цікава інформація, є особисті коментарі, матеріал подано оригінально.
3. Оформлення роботи - 0-5
+1 – витримано єдиний стиль оформлення, текст відформатовано;
+1 – вказано назву та авторство роботи;
+1 – вказано джерела інформації;
+1 – витримано умову – 5-10 друкованих аркушів;
+1 – автори проявили оригінальність в
оформленні.
4. Зміст відповіді - 0-5
+1 – немає порушення логіки в представленні інформації;
+1 – інформація надана в узагальненому вигляді, знайдені закономірності;
+1 – наведені конкретні приклади;
+1 - незнайомі терміни відсутні або пояснюються;
+1 – містяться висновки.
5. Володіння письмовою мовою - 0-5
0 – текст вставлено без обробки, читається важко, містить надлишкову та незрозумілу для однокласників інформацію;
2 – текст оброблений, але погано структурований або нецікавий для однокласників;
4 - текст оброблений, структурований, але є граматичні та орфографічні помилки;
5 - текст стислий, емоційно забарвлений, добре структурований, добавлені особисті судження, немає граматичних, пунктуаційних та орфографічних помилок.
4. Зміст відповіді - 0-5
+1 – немає порушення логіки в представленні інформації;
+1 – інформація надана в узагальненому вигляді, знайдені закономірності;
+1 – наведені конкретні приклади;
+1 - незнайомі терміни відсутні або пояснюються;
+1 – містяться висновки.
5. Володіння письмовою мовою - 0-5
0 – текст вставлено без обробки, читається важко, містить надлишкову та незрозумілу для однокласників інформацію;
2 – текст оброблений, але погано структурований або нецікавий для однокласників;
4 - текст оброблений, структурований, але є граматичні та орфографічні помилки;
5 - текст стислий, емоційно забарвлений, добре структурований, добавлені особисті судження, немає граматичних, пунктуаційних та орфографічних помилок.
6. Візуалізація інформації - 0-4
+1 – виділені заголовки, терміни, важливі факти;
+1 – є ілюстрації, які відповідають темі і допомагають розумінню тексту;
+1 – доречно використана хімічна символіка (формули, хімічні рівняння);
+1 – є особисті фото, які відповідають темі.
+1 – виділені заголовки, терміни, важливі факти;
+1 – є ілюстрації, які відповідають темі і допомагають розумінню тексту;
+1 – доречно використана хімічна символіка (формули, хімічні рівняння);
+1 – є особисті фото, які відповідають темі.
7. Відео до проекту – 0-7
+1 – накладено музику та підписи відповідно теми проекту;
+1 – накладено музику та підписи відповідно теми проекту;
+1 – накладено авторський текст;
+1 – є логічна послідовність у авторському
тексті;
+1 – ілюстрації, відеофрагменти, підписи відповідають темі проекту;
+1 – ілюстрації, відеофрагменти, підписи відповідають темі проекту;
+1 – ілюстрації, відеофрагменти, підписи
відповідають авторському тексту;
+1 - відео
зроблено за участю представників команди;
+1 – використані оригінальні ідеї.
8. Тренувальні вправи – 0-5
0 – завдання групою не розроблені;
1 – завдання не відповідають змісту роботи іншої команди;
2 – питання та відповіді
підібрані не вдало: питання незрозумілі, відповіді неоднозначні;8. Тренувальні вправи – 0-5
0 – завдання групою не розроблені;
1 – завдання не відповідають змісту роботи іншої команди;
3 – завдання однотипні за формою та змістом;
4 – завдання відповідають темі і стосуються різних аспектів;
5 – завдання оригінальні, в оформленні задіяні малюнки, відео.
9. Організація співробітництва - 0-5
1 – всю роботу робив один учень (або його батьки);
2 – не всі члени групи брали участь в роботі;
3 – брали участь всі, але робота була розподілена нерівномірно;
4 – всі брали активну участь, кожен робив свою частину роботи;
5 – група працювала злагоджено, допомагаючи один одному.
10. Додатково – 0-4
+1 – робота здана в означені терміни, без запізнення;
+1 – не знадобилася допомога вчителя інформатики;
+1 – не знадобилася допомога вчителя хімії;
+1 – зроблено фотозвіт.
Усього – 50 балів
Комментариев нет:
Отправить комментарий